مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 01:502023-01-17فرهنگي

 ایران؛ گورستان ماشین آلات چاپ اروپایی/صنعت چاپ به زبان فارسی توجه ویژه داشته باشد


در مراسم پایانی جشنواره ملی صنعت چاپ، از مشکلات این صنعت، نداشتن معافیت مالیاتی، گران بودن دستگاه های چاپ و نبود آموزش در حوزه چاپ گفته شد.

- در مراسم پایانی جشنواره ملی صنعت چاپ، از مشکلات این صنعت، نداشتن معافیت مالیاتی، گران بودن دستگاه های چاپ و نبود آموزش در حوزه چاپ گفته شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد هم با اعلام حمایت از این صنعت از فعالان این حوزه خواست نسبت به زبان فارسی توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم پایانی بیست و دومین جشنواره ملی صنعت چاپ عصر سه شنبه، 27 دی ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند - معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اکبر ابراهیمی - مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان صنعت چاپ کشور در تالار وحدت برگزار شد.

همچنین در این مراسم تفاهمنامه تاسیس مرکز علمی، پژوهشی و فناوری (انستیتو چاپ) بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه امیرکبیر منعقد و از رشته های مصوب مهارتی صنعت چاپ در مقطع متوسطه رونمایی شد.

علی اکبر ابراهیمی- مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم با اشاره به جلسات متعدد با اتحادیه های چاپ سراسر کشور به مسائل چاخانه داران که در این جسات مطرح شد، اشاره کرد و گفت: اصلاح آیین نامه ها و دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ایران؛ گورستان ماشین آلات چاپ اروپایی/صنعت چاپ به زبان فارسی توجه ویژه داشته باشد

 ایران؛ گورستان ماشین آلات چاپ اروپایی/صنعت چاپ به زبان فارسی توجه ویژه داشته باشد